گواردیولا: نویر یکی از بهترین دروازه بانان دنیاست؛درآلمان برعکس اسپانیا، بازیهای جام حذفی حکم فینال را دارد

سرمربی اسپانیایی بایرن در صحبت هایی به تمجید از عملکرد دروازه بان تیمش پرداخته و از احتمال حضور گوتزه در ترکیب اصلی تیمش مقابل هانوفر خبر داده

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی مانوئل نویر را یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ دنیای فوتبال خوانده.

گواردیولا تابستان امسال و بعد از کنار رفتن یوپ هاینکس هدایت بایرن مونیخ را در دست گرفت و حالا هسته مرکزی تیمش را با بازیکنان کلیدی باواریایی ها تشکیل داده.

سرمربی اسپانیایی به شدت تحت تاثیرعملکرد مانوئل نویر دروازه بان ملی پوش تیمش قرار دارد و درعین حال به توانایی های بالای فیلیپ لام اشاره کرده است

گواردیولای 42 ساله در صحبت هایی گفت:« نویر یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ ویکی از بهترین دروازه بانان دنیاست. لام هم در خط میانی غیرقابل باور ظاهر می شود و حتی می تواند وقتی همه بازیکنان تیم آماده باشند هم برای تیم بازی کنند.»

بایرن در دور دوم جام حذفی آلمان مقابل هانوفر قرار خواهد گرفت و گواردیولا اعلام کرده که ممکن است ماریو گوتزه را درترکیب اصلی تیمش قرار دهد. او درادامه صحبت هایش دراین باره گفت:«گوتزه در ترکیب قرار خواهد گرفت. او فقط به کمی زمان نیاز دارد و باید رشد کند. ما هم برای این فینال آماده ایم. در آلمان برعکس اسپانیا، تک تک بازیها در جام حذفی مثل یک فینال است.بایرن در دو سال اخیر واقعا به فینال رسیده و می خواهیم امسال هم به جلو پیش برویم. من شخصا می خواهم این حس را تجربه کنم.»

گواردیولا ادامه داد:« جام حذفی کمی کم اهمیت تر از بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپاست  ولی من توقع دارم که تیمم با همان عطشی که مقابل شالکه (دربوندس لیگا)، و زسکا مسکو( درلیگ قهرمانان اروپا) و چلسی (سوپرکاپ اروپا) قرار گرفتند، دراین بازی نیز به میدان بروند.»